Wednesday, April 27, 2016

සැසදීම හෙවත් සිත රිදවාගැනීම​.......... (comparison)

සැසදීම හෙවත් සිත රිදවාගැනීම​..........


"බලන්නකෝ අරයගේ ලස්සන​......." 

                                                 "අර අයිය මාර ස්මාර්ට් අනේ....."

"මගේ එක වැඩක් නෑ අනේ.කිසි ගතියක් නෑ...."

                              "මම එයාට කැමති නෑ.එයා කළුයි..."

    මේ වගේ දාහක කතා අපිට නිතර දෙවේලේ ඇහෙනව නේද.උස​,මිටි,කළු,සුදු,ස්මාට්,කැත​,ලස්සන​,හැන්සම්,දක්‍ෂ,අදක්‍ෂ​,දුප්පත්,පෝසත් වගේ ගොඩක් මිනුම් දඩු අපි අපේ හිතෙන් හදාගෙන ජිවිතේ පටලවගන්නව​.නැත්නම් හිත රිදවගන්නව​.

                ඔයාල කොහොමද මේ මැනීම කරන්නේ........ ඔයාල ඒක කරන්නේ තවත් කෙනෙකු හෝ තවත් දෙයක් පදනම් කරගෙන ඒක මූලික කරගෙන තමන් ලග තියෙන​,තමන් ලග ඉන්න කෙනාවැඑ දේ එක්ක සංසඳනය කිරීම නේද​........අන්න ඔයාට පොඩ්ඩක් හිනා ගියා.. ඒ මම කියපු දේ පිළිගත්ත කියන එක නේද​......මම ඔයාට කියපු ඒ සැසදීමෙන් අන්තිමට අපේ හිතට එකතු වෙන්නේ දුකක්,පසුතැවීමක් විතරයි  නේද​.....

                   ඇයි අපි දැන දැනම දුකකට වැටෙන්නේ.ඇයි අපි අපි ලග තියෙන දේ ,අපි ලග ඉන්න කෙනා මූලික කරගෙන,ඒ කෙනා හෝ ඒ දේ ගැන අවතක්සේරුවෙන් හිතන්නේ නැතුව ඒ දේට හෝ ඒ කෙනාට නියම වටිනාකමක් දීල හිතන්නේ නැත්තේ.අපි ඒ විදිහට හිතන්න පටන්ගන්නවනම් කවදාවත් අපිට සිමාවක් නැති අවශ්‍යතාවයන් ඇතිවෙන්නේ නෑ.අපි ආදරේ කරන කෙනා වෙනුවට වෙන කෙනෙක් හොයන්න වෙන්නේ නෑ........ 

          මම කියන්නේ බොරුවක්ද කියල ඔයාලත් පොඩ්ඩක් හිතල බලන්නකො එහෙනම්......

No comments:

Post a Comment