Saturday, May 14, 2016

නෙතූ........ (තෙවන​ මතකය ) 03 STORY


   
   හිතට ඇති උන ලැජ්ජාව හංගගෙන බොරු අමනාපයක් මවාගෙන මම ඔයා දිහා බැලුව​.ඔයා ගොඩක් අහිංසක විදිහට බිම බලාගන්නකොට තමයි මට හිතුනේ මගෙ බැල්ලම නපුරු උනා වැඩි කියල​.


"හම්.. ඔන්න කුඩේ ඉහලගත්ත​........" 


    මම කුඩේ ඉහලගන්න ගමන් කතාව පටන් ගත්ත​.මුණගැහුණු පලවෙනි වතාව වුනාට ගොඩක් හුරු පුරුදු කමක් අපි අතරේ තිබුන කියල මට හිතුන​.

"මොකකද මගෙන් වෙන්න ඕනි....." 


මම ඇහුව​.ඔයා හෙමිහිට මගෙ දිහා බලල හිනාවුනා.


"අයියේ පුලුවන්නම් අපේ ගෙදරට කෝල් එකක් අරන් දෙනවද​..? අපෙ අම්ම පේරාදෙණිය හොස්පිටල් එකේ නතර කරල හිටියේ.අද ටිකට් කැපුව​.ගෙදර යන්න විදියක් නෑ.. කරන්න ඕනි මොනවද කියල මට හිතාගන්න බෑ...."


ඔයා ගිරවෙක් වගේ කියවගෙන ගියා.මමත් වෙස්සෙම ඔයාස් දියා බලාගෙන හිටිය​.


"ඕයි මැරෙන්නද හදන්නේ.... චීත්තයක් දැක්කම මෙලෝ සිහියක් නෑ.ඉන්න තැනක් මතක නෑ නේද​.."



      පාරේ යන ත්‍රිවිලර් එකක මනුස්සයෙක් බැනගෙන යනකොටයි මට මතකයට ආවේ මම ඉන්නේ මහ පාර මැද කියල​.මම ඉක්මනින්ම පාරේ අයිනකට වුනා.ඔයා අතින් කට වහගෙන හිනා වුනා.මම ඔයා දියා රවල බැලුව​.


"සොරි....... තරහ නැතුව කෝල් එකක්..."


"ඇයි තනියෙම ආවේ..... අනික මේ හවස් වෙල ,අනික වෙස්සේ,ගෙදර අයටා මොලයක් නැද්ද මේ වගෙ කාලෙක ගෑණු ලමයෙක් තනියෙම එවන්න​....."


මම එහෙම කියන ගමන් ඔයාට මගේ දුරකතනය දුන්න​.එතකොටයි මම දැක්කේ ඔයාගෙ ඇස් වල කදුළු එළියට පනින්න දගලනව​.


"මේ ලෝකේ මට කියල ඉන්නේ මගෙ අම්ම විතරයි අයියේ.අපි ඉන්නේ මේ ලගක නෙමෙයි...වලපනේ... ට්වුන් එකෙනුත් ගොඩක් ඇතුලට යන්න ඕනි.ප්ලීස් අයියේ..... මම දැක්ක වෙලාවෙම තේරුම් ගත්ත ඔයා හොද කෙනෙක් කියල​.... ප්ලීස් මට උදවු කරන්නකො......."


ඔයා ඇස් දෙකේ කදුළු පුරෝගෙන එක දිගට කියාගෙන ගියා..........

No comments:

Post a Comment