Tuesday, May 17, 2016

නෙතූ........ (පස්වන​ මතකය ) 05 STORY


ඔයා එහෙම කියනකොට ඇත්තටම මට ගොඩක් දුක හිතුන​..මේ ලොකේ තවත් කොච්චර නම් අසරණ වුන අය ඇතිද කියල මට හිතුන​...


"ඇයි එහෙම කියන්නේ....." මම එහෙම ඇහුව​....


"නෑ අයියේ අපේ තාත්තත් හැම වෙලාවෙම ඔහොමයි.මොනා හරි දෙයක් තේරුම් කරල දෙනකොට කතා කරන්නේ දරුවෝ කියල​....."


එහෙම කියල ඔයා ආයෙම අඩන්න පටන් ගත්ත​...වටේ මිනිස්සු අපි දිහා බලාගෙන ඉන්නව මම දැක්ක​.....මත කරකියාගන්න දෙයක් නැති වුනා.. කවුරු හරි දන්න කියන කෙනෙක් මේක දැකල ගමේ කියන්න පටන් ගත්තොත් ඉදල ඉවරයි.


"ඔන්න ආයෙම අඩන්න පටන් ගත්ත​.. මිනිස්සුත් බලාගෙන ඉන්නව​...ප්ලීස් අඩන්න එපා.. නාඩ කියන්නකෝ මොකක්ද කරන්න කරන්න ඕනි කියල​...."


"දැන් හුගක් රෑ වේගෙන එනව අයියේ....අම්මටයි මටයි කාත් කවුරුත් නැති මේ ටවුන් එකේ කොහෙ කියල යන්නද​?... මත තේරෙන්නේ නෑ අයියේ..."


මමත් කරන්න ඕනි මොකක්ද කියල කල්පනාකලා.කරන්න ඕනි හොදම දේ මට හිතාගන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ.


"හරි මට විනාඩි 5 ක් දෙන්නකෝ..."


මම එහෙම කිව්වාම ඔයා හරි අහිංසක විදිහට මගේ දිහා බලල හිනා වුනා...මම ඉක්මනින්ම මගේ දුරකතන අතට අරගෙන ගෙදරට කෝල් එකක් ගත්ත​.... එහා පැත්තෙන් ඇමතුමට සම්බන්ධ වෙන්න ටික වෙලාවක් ගියා..


"හෙලෝ...... වජිරා ආන්ටි... මම සත්සර​.... පොඩි හදිස්සියක්... අංකල් ගෙදර ඉන්නව නේද​....අංකල් එක්ක  කාර් එකේ එන්නකෝ ගැටබේ බෝධිය ලගට​.. මම ආවම විස්තරේ කියන්නම්..ප්ලීස්.. ඉක්මනින් හොදේ..."


මම ඇමතුම ඉවර කරල ඔයා දියා බැලුව​.. ඔයා පුදුමෙ වගෙ මගේ දියා බලාගෙන ඉන්නව මම දැක්ක​...


"මොකෝ මගෙ දිහා කන්න වගේ බලාගෙන ඉන්නේ..."


" නෑ අයියේ... ඔයා හරි පුදුම කෙනෙක්...මම කවුද කියලවත් දන්නේ නැතුව ඔයා මත උදව් කරනව​.. කටද අයියේ ඒ කතා කලේ...."



"හම්....... ඒ මම නතර වෙල ඉන්න ගෙදර ආන්ටි.. මම පොඩි කාලේ ඉදලම ඉන්නේ ඒ ගෙදර​...."


"එතකොට අයියගේ අම්ම තාත්ත​..."


"ඔයාටනම් නැත්තේ තාත්ත විතරයි.. ඒත් මට අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම නෑ...මම ඉන්නේ යාළුවෙකුගේ ගෙදර​..."


මම එයෙම කියනකොට ඔයාගෙ ඇස් දෙකෙන් කදුලු කැට දෙකක් බිමට වැටුන​.


"මමනේ අඩන්න ඕනි.. ඔන්න ඉතින් ඔයා ආයෙම අඩන්න පටන්ගත්ත​.. අපි යමු ගැටබේ පන්සල ලගට​.. දෙන් වජිරා ආන්ටි එනව ඇති..."



මම එහෙම කියල බිල ගෙවල පුටුවෙන් නැගිට්ත​.. ඔයත් හෙමීට මගෙ පස්සෙන් වැටුන​.අපි දෙන්න හෙමීට රෝහල් පාර දියේ ගැටබේ පන්සල ලගට ආව​.... මුළු පන්සලේම ලස්සනට එක පෙලට පොල්තෙල් පහන් දල්වල​..පුදුම පිංබර කමක් දකින හැම වාරේකම මම ගැටබේ පන්සලේ දැක්ක​.අදත් ඒ වගේමයි.දල්වපු පොල්තෙල් පහන් වලින් එන සුවද එක්ක එකට මුසුවුන සුවද කූරුවල පුදුමාකාර පිංබර හැගීමක් මගෙ ජීවිතේට එක්කලා.... ඒ පිංබර හැගීමට දැහැන්ගත වුන ඔයා ගැටබේ බෝධියට දිහා බලාගෙන ඉදල ලොකු හුස්මක් පිටකරන ගමන් ගොඩක් සැහැල්ලුවෙන් මගෙ දිහා බලල හිනා වුනා.. හොඩ වෙලාවක් මම මගේ හිතේ හිරකරගෙන ඉදපු ප්‍රශ්ණයක් ඒ වෙලාවේ ඔයාගෙන් ඇහුව​..



"ඔයාගෙ නම මොකක්ද​...."



"හම්....... මගෙ නම නෙතූ....... අයියේ...."


No comments:

Post a Comment